Статьи

Кому можна довіряти в еру немилосердя?

Кому можна довіряти в еру немилосердя?

Невизначеність – це не баг, а фіча. Так охарактеризував сучасну ситуацію історик Юваль Ной Харарі. Спрогнозувати зараз щось напевно практично неможливо, тому варто приймати ситуацію як даність. А ще – зрозуміти, як забезпечити довіру в цій ситуації невизначеності та знайти нові ресурси для співпраці.

Вирішенню цих завдань був присвячений бізнес-сніданок hh.ua | grc для директорів по персоналу, який пройшов 18 вересня. І цього разу традиційний захід носив не тільки діловий характер, але й святковий. Адже відбувався у День HR-менеджера.

РІШЕННЯ, ЯКИМ ДОВІРЯЮТЬ КОМПАНІЇ

Вячеслав Сотник, директор з маркетингу та PR hh.ua | grc переконаний: класичні job-портали більше не закривають потреби роботодавців на 100%.

Job-портали, соціальні мережі, спеціалізовані сайти та інформаційно-пошукові ресурси – всі ці канали повинні використовуватись разом, щоб достукатися до вашого пошукача, де б він не був.

Таким мультиканальним рішенням є Генератор талантів від hh.ua | grc

Переваги продукту в тому, що він дозволяє автоматизувати роботу рекрутера, дозволяє отримати додатковий охват бренда роботодавця та налаштувати гнучкий таргентинг.

Завдяки Генератору талантів:

  • Використовуються різні канали для того, щоб знайти пошукача
  • Налаштовується вибірка пошуку під різні вимоги роботодавця
  • Потік заявок від претендентів знаходиться в єдиному вікні - кабінеті роботодавця на hh.ua | grc
  • Може бути налаштоване вибіркове просування окремих вакансій або проектів під запит клієнта
  • Збільшується охоплення HR-бренду за межами job-порталів
Кому можна довіряти в еру немилосердя?
Вячеслав Сотник, директор з маркетингу та PR hh.ua | grc

КОМПАНІЇ, ЯКИМ ДОВІРЯЮТЬ СПІВРОБІТНИКИ

Так само, як роботодавці мають довіряти рішенням, які використовують, та їх провайдерам, так і співробітники повинні довіряти компаніям, в яких працюють.

За словами Юлії Дрожжиної, керівниці експертно-аналітичного центру hh.ua | grc, колектив, в якому панує довіра та лояльність – ідеал, до якого мають прагнути роботодавці. На жаль, наразі ситуації не надто оптимістична. Згідно з дослідженням «Барометр ринку праці» 2018 лише 10% респондентів почали відчувати до свого роботодавця більшу лояльність. А от 42% повідомило про погіршення ставлення.

Основні причини цього: невиконання домовленостей, брак лояльності з боку роботодавця, фінансовий аспект, відсутній перспектив.

Інше дослідження «Рейтинг роботодавців України» 2018 підтверджує значимість цих критеріїв у встановленні довірливих лояльних відносин між роботодавцями та співробітниками. Але й показує, що для представників різних поколінь критерії мають різну значимість. Так, наприклад, для пошукачів-початківців найважливішими є конкурентний рівень оплати, чесність роботодавця, наявність перспектив, лояльність, комфортні умови праці.

Кому можна довіряти в еру немилосердя?
Юлія Дрожжина, керівниця експертно-аналітичного центру hh.ua | grc

ЕРА НЕМИЛОСЕРДЯ

Михайло Колісник, викладач Львівської бізнес-школи, президент CFO Club Ukraine та керуючий партнер компанії FINART Smart Solutions (FASS), запевняє: ера милосердя та хороших продуктів завершилася. Замість неї наступає ера бізнес-аналітиків, нейро-маркетингу, Python та Big Data Analysis.

І в цьому «дивному новому світі» вже не потрібно робити товар чи послугу кращими…

  • задовольняти та передбачати сподівання та очікування
  • розуміти, що твориться в корі головного мозку споживача
  • відтворювати ключові словосполучення та повідомлення, які хоче почути споживач
  • управляти рівнем дофаміну та серотоніну в організмі споживача
  • створити церкву свого продукту
Кому можна довіряти в еру немилосердя?
Михайло Колісник, викладач Львівської бізнес-школи

ЕРА КЛІЄНТОРІЄНТОВАННОСТІ

Ринок праці України диктує нові умови найму та утримання співробітників. У центрі уваги тепер кандидат та співробітник, саме він стає клієнтом компанії як роботодавця. Лариса Лозова, керівник Центру сервісного обслуговування персоналу компанії Метінвест, розповіла, що Загальний центр обслуговування з управління персоналом став вирішенням таких потреб бізнеса та HR-функції, як:

  • Підвищення клієнтоорієнтованості функції
  • Звільнення підприємств від рутинних, ресурсомістких функцій, які не потребують прийняття рішень на місцях
  • Можливість сконцентруватись на стратегічних завданнях та прийнятті ключових рішень
  • Підвищення продуктивності функції
  • Зниження витрат на функцію
Кому можна довіряти в еру немилосердя?
Лариса Лозова, керівник Центру сервісного обслуговування персоналу компанії Метінвест

Ваша компанія має власний кейс, який може продемонструвати процес трансформації HR-функції? Ви готові привернути увагу до свого бренду роботодавця, познайомитись з HR-спільнотою, приєднатись до унікального нетворкінгу? Чи бажаєте першими дізнатись про тренди управління талантами?

Залишайте заявку на подачу проекту чи придбання квитків на головну HR-подію року – Премію HR-бренд України 2019!

Вакансии дня

Комментарии